OT Jaky NB za cca 8kKc

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 3 16:06:23 CET 2015

Ne za všecko dneska může mrtvo$$oft.

kupte si nový disk, ten původní tam naklonujte a nebudete se stačit divit,
jak to bude švihat. můžou za to částečně vadné sektory, které ještě nejsou
označené jako vadné, ani jako realokované, ale už se z nich hůř čte.

Mám na test unaveného disku takový malý program, před skoro rokem jsem si
tak zachránil data na pomalu odcházejcím disku, dostal jsem nový, švihalo
všecko jak blesk (a to jsem provedl pouze "sprosté" DD), no a dneska už
začíná být ten můj linux taky volaký lenivý.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaromir Sukuba" <jarin.hw na gmail.com>

Ked som dostal novy pracovny stroj s windows 7, tak ten tiez bez
rychlejsie ako ten stary s win XP.
Pravda, namiesto single core celeronu tam bol stvorjadrovy i5 procesor
a 8x tolko RAM. Samozrejme tento svizny system zacal s pribudajucimi
updatmi leniviet, teraz to rano zapnem, idem si uvarit caj a ked sa
vraim, uz to nabootovalo. Potom si pustom outlook a idem si urobit
ranajky a pokecat s kolegami. Ked sa vratim, pocitac sa da ako-tak
pouzivat.

Kazdy winodws je svizny ked je cerstvo nainstalovany, zvlast na lepsom
HW. Casom sa ale system zacina posuvat k nepouzitelnosti a to nam
chlapci z Redmondu dokazuju od cias W95.