OT Jaky NB za cca 8kKc

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Únor 3 15:26:57 CET 2015

Nechme to. Ja proste jen zapnul svoje PC a napsal jsem cas, to je cele.
Mam to takto nastavene, resp. nenastavene, bios je v defaultu,
prihlasuju se a pocital jsem i tento cas vcetne spousteni aplikaci.
Ono mi to nekdy po vypadku napajeni nenajde SSD disk, proste v biosu jej
nevidim. Tak uz jsem rezignoval na nejake nastavovani, jsem rad ze po
nejakem default settings a sachovani s biosem nactu SSD a spustim PC.
Win7 za 5 sekund neverim, Win8 mozna.
Martin Hanek