OT Jaky NB za cca 8kKc

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Únor 3 15:02:47 CET 2015

Me desce trva 10 sekund nez od zapnuti zobrazi logo Gigabyte (nemam
zapnuty zadny Fast boot apod.), po dalsich 2 sekundach se ukaze boot
menu, ktere trva 5 sekund, pote se spousti Win7.
Pak je RUCNI prihlaseni uzivatele, tedy nez jsem zadal heslo a potvrdil
jej, pak nabehnou Win7 a jeste se nactou vypsane aplikace.

To je tech 40 sekund. PC spoustim z vypnuteho stavu, zasadne nic
neuspavam. Je mi jedno, jestli to je 40 sekund nebo 10 sekund, nez se 2x
ohnu je to nabehle.
Nevidim v tom problem.

Vy pisete o SSD, biosu nastavenem na Fast boot nebo Win8.1 a mozna
uspanem systemu (Win8.1 uspavaji/ukladaji na disk z principu, i kdyz to
nechcete).

Martin Hanek