OT Jaky NB za cca 8kKc

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Únor 3 13:50:23 CET 2015

Jednemu mojmu rodinnemu prislusnikovi
niekto preinstaloval PC (2G ram, dualcore...)
a namiesto XP mu tam dal Win7. S reklamaciou sa samozrejme
obratil na mna, ze mu vraj pocitac zamrza, neda sa ovladat
a nezobrazuje browser. Po zhliadnuti taskmanagera som zistil
ze  je za to zodpovedny proces co spriehladnuje okna a robi dalsie efekty
Po vypnuti spravnych poloziek v nastaveni obrazovky sa uz proces nespustal a PC bol opat pouzitelny.

U teba je to mozno pripad, ze to nie je spravne povypinane a onen proces
na pozadi robi nieco ako simulaciu stareho prostredia.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Stano
Sent: Tuesday, February 03, 2015 1:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Jaky NB za cca 8kKc

Dovolim si jednu poznamku k vzhladu win7 Tiez mam rad stare GUI (win2000 ono zas tak velmi sa od w95 nelisi) A na WIN7 paradoxne toto old schol zobrazenie je viditelne pomalsie ako aero. Predpokladam ze je to tym ze microsoft ho "podporuje" len ako skin zatial co aero je plne HW akcelerovane. Len ma trocha mrzi ze graficky omnoho menej narocne zobrazenie nieje vlastne systemom podporovane a takto nutia uzivatela pouzivat efekty o ktore clastne vobec nestoji.
Aspon mna prinajmensom obtazuju.