OT Jaromirove pomale PC s Win7, was: OT Jaky NB za cca 8kKc

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Únor 3 11:42:30 CET 2015

Toto ma zaujima.
Aky je tam rozdiel? SATA zbernica je pomalsia? Intel i5 nie je i5? Kde
je bottleneck?

Dňa 3. februára 2015, 11:34, Martin Hanek <martin na hanek.net> napísal/a: