OT Jaromirove pomale PC s Win7, was: OT Jaky NB za cca 8kKc

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Únor 3 11:28:55 CET 2015

Mam ho vypnute.

Aj som si odinstaloval bloatware s ktorym som ten stroj (Elitebook
8560W) dostal (trebars 500MB pamate zral nejaky SW ktory obsluhoval
citacku odtlackov prstov, ktoru som aj tak nepouzival, wtf?) a
povyhadzoval som kde-aky shit ktory som nasiel v msconfig/startup,
trebars aktualizatory sw (ako casto potrebujem aktualizovat PDF
reader?) a cojaviemco.
Neinstalujem blbosti, pravidelne CCleanujem, manualne pravidelne
spustam defragmentaciu a kontrolu disku. Mam povypinane systemove
zvuky, pozadie plochy je cierna farba. Na systemovom aj datovom disku
(oddelene particie toho isteho HDD) mam kopec volneho miesta.
Nebrowsujem porno a warez stranky, system je vzdy aktualizovany, ESET
antivir je aktivny a aktualny.
Ruky si pravidelne umyvam, klavesnicu cistim od prachu, na obrazovku
pouzivam na to urcenu lestiacu sadu, dbam na ergonomiu sedenia pri
praci, ociam davam oddych a pravidelne vetram.