OT SSD disky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Únor 3 10:29:40 CET 2015

Mozem potvrdit, ze ak mat SSD,
tak na vsetko okrem dusevneho vlastnictva-
fotiek, dokumentov, filmov.
Moji znami, ktori hodne hraju hry a postupne prechadzali
na SSD si pochvaluju, hry sa spustaju ovela rychlesie

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Monday, February 02, 2015 10:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT SSD disky

Ale ja nepsal o vasem pripade, ja to psal obecne, vicemene jsem chtel vedet, jak to delaji ostatni...  Pprotoze smysl SDD se ztraci v momente, kd vsechno krom OS mam na vedlejsim HDD.
Vemu realny priklad meho kolegy - hraje nejake tanky, ktere zabiraji asi
35 GB . Kdyz to ma nainstalovane na HDD tak se to spousti tyden.
Kdyz to da na SSD je to parada, je to pry hratelne. Ja tim chci rict, ze SSD ma pro vetsinu BFU ( beznych Franta uzivatelu ) smysl, pokud maji programy na SSD a data ( texty , dusevni praci atd...) na HDD. Pokud takhle premyslim, je kapacita 64 GB snad k nicemu a to samy vysledek bude , kdyz bude system na HDD a  budu PC uspavat.