[ciastocne MECH]: Elektricky ovladany ventil pre tlak do 20 MPa

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Únor 3 09:54:12 CET 2015

Dobry den pani,
neviete mi prosim poradit, kde zohnat elektricky ovladany ventil,
ktory dokaze ovladat tlak cca 20MPa, teda 200 bar? Medium, ktore nim
preteka je glycerin, potrebny prietok je velmi maly, niekolko cm^3 za
minutu. Ventil je na 99% svojho casu zatvoreny, raz za cas "odfukne"
tlak a potom sa opat zatvori.

Robim upgrade zariadenia, kde bol pouzity nejaky obycajny
elektromagneticky ventil s napajanim 24V AC a prikonom snad 2W alebo
tak nejak, vzhladovo nie nepodobny tomuto
http://www.tme.eu/sk/details/8240200.02400/ventily-a-ventilove-terminaly/norgren-herion/8240200910102400/#
Ten povodny ventil perfektne fungoval, bol kupeny niekde v lokalnom
"zeleziarstve", stal cca 25EUR, ale je dimenzovany len do 20bar a ja
potrebujem ist vyssie.

Snazim sa najst nieco podobne, ale na vyssie tlaky, no nedari sa mi -
mozno zle hladam, som v tejto oblasti uplny laik. Nebranim sa ani
pouzitiu ineho ovladania nez je 24V AC.

Dakujem,
J.