OT: Skype na Linuxu (bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Únor 3 08:12:01 CET 2015

Protoze se jim to treba nevyplati.
Me se treba zadne reklamy ve Skype neukazuji, mam Windows 7. Kdysi jsem
dal v Internet Exploreru - Možnosti Internetu - Zabezpečení - Servery s
omezeným přístupem - Weby  a tam jsem přidal https://appd.skype.com
Od té doby nemám ve Skype žádné reklamy.
http://www.cnet.com/how-to/how-to-disable-ads-in-skype/

Martin Hanek