OT: txt projev (bylo: Re: OT:statika domu (bylo: Re: Propojovaci krabice pro zasekani do panelu))

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 2 22:40:14 CET 2015

Dne 2.2.2015 21:39, Jirka napsal(a):

> Když to ale celé porovnám s projevem některých jedinců třeba i zde v
> konferenci, tak se jedná o vybranou češtinu...
Já myslel, že důležité je tady v konferenci ten obsah. A jsou jedinci,
kteří za to nemohou, psaný projev je pro ně náročný. A naopak. Někdo
neřekne souvislou větu,
  ale vypotí perfektní román jako od Zoly.
Ano, lze soudit člověka dle pravopisu, ale proč tady? Jo když to bude
nějaká diplomová práce, tak je to jiná!
   Já když píšu rychle, " dokumentačně"  tak samozřejmě chyby dělám. Ale
abych to stylisticky dával do kupy než to vypustím?  Když budu psát
nějaký dopis s obchodní nabídkou, určitě
to po sobě několikrát přečtu a dám si hodně práce s kontrolou pravopisu.
Také mám problém se s/z, velká písmena v názvech také není můj obor....
atd.  Někdo zas rád používá čistě hovorovou češtinu... není to zrovna
tady úplně jedno?
Ano, souhlasím, že když vidím náhodou špatně  i/y ve shodě podmětu s
přísudkem, že to bije do očí, ale určitě podle toho nelze soudit člověka.
Když to tu bude plné hrubic a bude to mít pro mě smysl, proř bych se
zabýval pravopisem?
Mě se také např. obecně nelíbí slovo "nevylučuju" , ale nevadí mi tady.
Co mě osobně vadí jsou slova, která si tu lidi tvoří úplně sami. Slova ,
která nikde nikdo jiný nepoužívá ani jako terminus technicus.
Např. "bolšproces "
Za prvé nevím co to je a za druhé mě to uráží :-)