1 rade samorezne kabely

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 2 21:53:14 CET 2015

Myslite treba
http://sk.farnell.com/te-connectivity-amp/643075-9/closed-end-strain-relief-cover/dp/1624507
?

To z toho konektoru taky upadava, jen je nutne se krive podivat vickrat
;-) Navic mam pocit, ze to nijak tesne kabely nezamackava do nozu, ale
muzu se mylit (momentalne zadny tenhle zazrak nemam po ruce).

Jo a jak jste naznacil jinde, tyhle konektory navic (pokud jsem mel tu
pochybnou cest se s nimi setkat) opravdu vyzaduji spis drat, nez kabel.
Ale muze se to mozna typ od typu lisit, nemam silu ani potrebu to zkoumat.

Proste nic srovnatelneho s IDC 2,54 mm na kabel s rozteci 1,27 mm (pro
Vas 2x .100")... Navic - kdyz ma clovek kliku a nechyti zachvat
nejnovejsiho katovani kostu, tak ty 2,54 mm IDC koupi tradicne zlacene...

Jen by proste nekdo mel delat neco poradneho jednoradeho (ty kolegou
odkazane polske jsou jednak polske, jednak cinovane)...

--
Jirka