OT SSD disky

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 2 21:36:52 CET 2015

Jak jsem psal tak ja ted jedu na 80GB disku na OS plus mam druhy 320GB
na zalohovani systemoveho disku a zaroven jsou tam nainstalovany mene
casto pouzivane aplikace. A zaroven jedu proti domacimu serveru kde se
protlaci kolem 80-100MB/s. Podobne to mam v praci a maximalne mi to
vyhovuje.

Jde o to, ze pri spusteni aplikaci se nezavadi jen knihovny vlastni
aplikace, ale i knihovny z OS. Dalsi vec je, ze aplikace co pouzivam
trvale se nezavadi, protoze PC jen uspavam takze jsou jen obnoveny.
Pokud tedy spoustim aplikaci z HDD tak se zavadi systemove veci z SSD,
aplikace z HDD a data ze serveru.

Pokud bych mel uvazovat vasim zpusobem tak by mi byl 1TB malo.

RV