vetrak s TMP821 - jak to funguje?

Pondělí Únor 2 21:30:32 CET 2015

Dobrý den,
zkoušel jsem roztočit větrák obráceně a nefunguje to. Větrák je řízený
TMP821
http://www.ti.com/product/TMP821/description#features
a nějak nechápu, jak ten obvod funguje. Má to jen jednu halovku, takže
to musí časování cívek dělat nějak samo. Jenže to z cívek nemá zpětnou
vazbu. Nepředpokládám takovou složitost, jako že se pomocí PLL udělá z
halovky dvojnásobný kmitočet a tím se přepínají cívky. V datasheetu
obvodu jsem nenašel požadavky na časování halovky, jako by na tom ani
nezáleželo.
Přehodil jsem výstupy, motor se škubne, zastaví se a bere při 9V 0,7A.
Takže na časování halovky záleží. Nejde mi ani tak o to ten motorek
roztočit nazpátek (bez přemístění halovky to asi nepůjde), jen pochopit,
jak to funguje. Věděl by někdo?

Anděl