OT SSD disky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 2 21:26:20 CET 2015

Ja jsem to tu take uvadel - pri praktickych testech na mem starsim PC
nevidim zadne rozdily ( nejspise kvuli radici SATA )   Ale ani ten Rapid
mod u Samsungu nijak vykon nezvysil.

Co jsem zapomel napsat, ze v Crystaldiskinfu ma SAM disk v zatezi
teplotu 44 stupnu, kdyz je v klidu, teplota pada o 10-15 st. U Transcedu
jsem max teplotu vytahnul maximalne na 37 stupnu.

Co jsem jeste stale nevychytal je skutecnost, ze ta aplikace Samsung
Magician chce pouzivat pro overprovisoning 38GB.  A dokola to na me rve
i kdyz dam ze OK, po case to zase chce zmenu
treba na 44 GB atd....  Jako kdyby se ta hodnota prepocitavala ci
co...nevim co si o tom mam myslet.

Jo a mimochodem na toho Transceda SSD370 je 3 roky zaruka.