OT SSD disky

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 2 21:09:10 CET 2015

Ja nechci nejak zpochybnovat Vas vyber nebo obecne to, co se o ruznych
SSD pise. Ale myslim si, ze ty synteticke testy jsou k nicemu, resp.
jsou dobre tak akorat na chlubeni se. Kdyz ten disk pouzijete v beznem
PC/notebooku, tak je jedno, jestli umi 550MB nebo 480MB. Ono to
zrychleni pocitace take bude jine i pro Windows 7 nebo 8.1, ktere jsou
na SSD lepe odladeny.
A co se tyka te zivostnosti, te bych se nebal, ale ani zaruka 5 let Vam
nebudek nicemu, kdyz proste ten Vas kus umre a oni Vam jej vymeni.
Za me SSD ano, je to pokrok, ale jestli to je Samsung 850 se zarukou  5
let nebo Transcend se zarukou 2 roky neni az tak dulezite.

Martin Hanek