OT SSD disky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 2 21:01:24 CET 2015

Problem u SSD disku neni  vlastni zivotnost pameti ale toho "smeti" okolo.
Drtiva vetsina SSD disku umre kvuli radici - nejvice zavad je typu
"nahla smrt"

Ja mam jeden 8GB ATA disk ( jako tento :
http://img09.allegroimg.pl/photos/oryginal/50/35/09/56/5035095613 )
  v PC Neovare CA21 s WXP , které jede nepřetržitě už 3 rok.
A na disku se začínají objevovat vadné sektory.
PC jede, ale po restartu do chroupe a vždycky s výsledkem, že je tam o
pár sektorů víc vadných.

Co ale bych rad vedel je skutecnost, vetsina lidi( jak jsem pochopil)
pouziva SSD ve stylu ze na nej daji OS a zbytek na HDD.
Ano, vlastni data OK, ale k cemu jsou mi office, dcad, corel, pinacle,
gameska atd. na jinem disku, kdyz pak stejne  cekam dobu nez to nastartuje.
Ok, kdyz do nacpu na SSD, tak me osobne zabere cista W7 s updatama a
veskere dalsi veci ( +vyse uvedene ) co pouzivam + mySQL
neco pres 100GB.   Pak je ale kapacita 120GB nedostatecna. pte je pro
dalsi pouziti z disku jen 20GB.