LIDL LEDzarovka Livarno 13W

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Únor 2 21:00:56 CET 2015

Zdravim

otestoval jsem tu LEDzarovku Livarno z LIDLu - 13W 1050lm CRI80 .
Porovnaval jsem to s IKEA LEDARE - 13W 1000lm CRI87 .

Prestoze ma ta Livarno vic lumenu sviti o malinko min . Barva svetla
je tu te Livarno trochu naoranzovela (ne dozluta jako zarovka). Ale
ta IKEA taky neni moc do zluta - spis je dobre bila. Provedeni je u te
LIDLove takove lehce "horsi" - ten vrchlik se mirne vikla.

Z hlediska barvy svetla se mi vic libi ta LEDARE. Cena je
250 Lidl / 300 Ikea . Co je vyhodnejsi tezko rict , myslim ze to
ocenili tak odpovidajicim pomerem.