Propojovaci krabice pro zasekani do panelu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 2 19:01:22 CET 2015

 2.2.2015, 18:56:27

S tou statikou to neni tak horke. Pevnost betonu roste v case.
Takze pokud to nespadlo, kdyz byly panely jeste mokre z fabriky, po 20
ci 40 letech zrani, je rezerva v pevnosti pomerne velka.
Trochu divoke to muze zacit byt, kdyz se majitel rozhodne, tu rezervu
vyuzit treba tim, ze na puvodne 4 podlazni dum, da dalsi 2 patra
nadstavbu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz