1 rade samorezne kabely

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 2 18:53:10 CET 2015

No vidíte....a já jsem u TME hledal taky a tehdy (max. dva týdny zpět?)
jsem tam objevil jen
http://www.tme.eu/cz/details/n1604/konektory-idc/tomic/#

Asi chyba mezi židlí a klávesnicí.

Nicméně i ten jsem vyřadil, protože z těch parametrů (pokud mám chápat
rozteč pásu jako rozteč žil v plochém kabelu) a i z fotky konektoru
vyplývá, že to chce kabel s roztečí žil 2,54 mm...což rozhodně nejsou
ony běžné šedé (příp. snad i nějak barevné) "počítačové kšandy" z
drogerií...

--
Jirka