Raspberry Pi 2 model B.

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Únor 2 18:08:31 CET 2015

Máte srovnání GeeXboX vs. XBMC?

Na XBMC mi vadí jedině absence prohlížeče…

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Peter janiš
Sent: Monday, February 02, 2015 5:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: Raspberry Pi 2 model B.

Zdravim,

presne taketo nieco co popisujete som hladal aj ja.

Nakoniec som skoncil na starsej CPU doske s Celeron (okolo 2.6GHz), videokartou s S-video vystupom, malym HDD, DVDROM a malou skrinkou. Nainstaloval som na to GeeXbox (http://www.geexbox.org/) + bezdratovu ovladacku z DX a vedia to ovladat aj decka. USB filmy, filmy zo sietoveho uloziska, devedecka, YoluTube, email..... vsetko to zvlada.

Priamo na stranke ponukaju aj CuBoX - mala cierna krabicka za 55 americkych penazi, ale ja som to potreboval pripojit na SCART na starom televizore, takze PC mi vyvhovovalo viac.

p.j.