OT mcu (STM32F0xx) a JAVA

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Únor 2 17:45:41 CET 2015

Bohuzel, my nesmime ani naznacovat...

Duvod pouziti je ale zrejmy - moznost osadit levnejsi procesor nez za $X a
pritom nenutit navrhare ucit se neco noveho, prevadet hotove kusy kodu do
jineho prostredi atd.
Jestli je to ta vhodna cesta jak usetrit nebo jen zpusob jak prislusni
manazeri vykazou uspory produkci aplikace co po kliknuti pul minuty "neco
dela" nehodlam soudit.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>, HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 2. 2. 2015 16:22:19
Předmět: Re: OT mcu (STM32F0xx) a JAVA

">> Trh ? To je prece spousta subjektu, s ruznymy pozadavky, tedy

>Trh si to zadal, trh to dostal.

Hm. Rad by som sa aj ja stal "trhom", aby bola aj moja ziadost (pridat
definicie pre bitove polia do stm32xxx.h) podobne vyslysana. A som skromny
- neziadam, aby to bolo uvadzane v headlinoch... ;-)

Ja viem, ze to nemozete povedat, a napokon to mozno ani neviete, ale
uprimne by ma zaujimali realne aplikacie pre JAVU na STM32F0 (a vobec na
mikrokontroleroch), a najma dovody pouzitia.

"