Raspberry Pi 2 model B.

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 2 17:30:30 CET 2015

Dalo by se tohle případně použít jako přehrávač videa k televizi?
Pochopitelně s nějakým Linuxem (Raspbian nebo něco jiného vhodného).
Ovládání zatím nejasné, asi klávesnice (ale je obrovská...spíš jen na
prvotní nastavení), příp. myš nebo ve finále IR sensor + nějak naučit
vhodnou dálku.

TV má HDMI, kompozitní a RGB+sync. video vstup, bližší parametry viz
malá příloha.

Mám na mysli porůznu získaná videa nejrůznějších druhů, přehratelná
jinak prakticky jen na PC. Mám jinak DVD player s možností připojení USB
flash, ale problém je v tom, že player je velmi "vybíravý" a bere jen
dost omezený počet formátů a kodeků.

Zásadně nechci kupovat nic velkého ani nákladného, protože dlouhodobě
patřím do kategorie "nejlepší televize je žádná televize" a tohle má
posloužit jen opravdu příležitostně, nebo pro jiné členy domácnosti...

Ze stejného důvodu nechci ani nic bombastického stavět, prostě jen malý
mezixicht USB flash <=> TV s možností ovládání základních funkcí coby
videopřehrávače.

Díky

Jirka