Propojovaci krabice pro zasekani do panelu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Únor 2 16:59:24 CET 2015

Diky za rozsahly popis. No ja se chci prave jakymkoliv listam vyhnout. Je to esteticky hnus a uz ve starem rozvodu se mi podarilo se jich temer 100%ne zbavit, takze je rozhodne nehodlam (az na par nutnych za nabytkem schovanych vyjimek) znovuzavadet. Co se tyka drazek, pozvu na to firmu a budu vybirat takovou, ktera to dela profi vybavenim treba i za cenu mirne vyssi ceny, takze nejake rucni sekani s vyjimkou strojne nepristupnych mist nehrozi.

Ve vetsine mistnosti se budou pri jejich rekonstrukci urcite predelavat podlahy, a to diky kvalite jejich puvodniho provedeni a tim i soucasnemu stavu, rekl bych, "hloubkovou orbou" nikoliv jen rozlitim vrstvicky nove sterky. Takze nic nebrani tomu vodorovne rozvody udelat systemem tech puvodnich, tedy zalite v podlahach. Nejvetsi sekani bude v predsini od pojistkove skrine svisle dolu k podlaze, protoze tamtudy povedou uplne vsechny draty do celeho bytu.

Dva okruhy v nekterych mistnostech chci proto, ze jeden (spolecny pro cely byt a proudove nenarocny) bych chtel udelat "nevypinany". Predstavuji si v rozvodne skrini jeden centralni 3fazovy vypinac na vse mimo prave toho nevypinaneho okruhu, ktery by mel jen svuj standardni jistic. Jde mi o snadny prechod do rezimu "dovolena", kdy se necha bezet jen lednicka zabezpecovacka atd. a vse ostatni se jednim cvaknutim bezpecne odstavi.

Mozna sve predstavy  po vsech prispevcich zjednodusim na stav, kdy v kazde mistnosti udelam na vhodnem miste na zdi sousedici s predsini jednu (dve) zasuvkove krabice, kam pri rekonstrukci predsine privedu nove rozvody, a proste to osadim zasuvkami. Az dojde na rekonstrukci dane mistnosti, vyjdu z tech novych zasuvek a pojedu do dalsich podle potreby. Podobne si tam prichystam krabicku se svetelnym okruhem, kde ty waga opravdu budou bez problemu stacit.

Kazdopadne vsem diky za podnety, urcite jste mi poskytli bajecny brainstorming pro dalsi premysleni a planovani.

Jakub Serych