OT SSD disky

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 2 16:57:19 CET 2015

 2.2.2015, 16:44:28

Zda SSD nebo Flash je nepodstatne.
Podstatne je, zda realna kapacita je stejna jako ta deklarovana.
Soudruzi z Mao´c´tanie jsou tak dobri, ze preprogramuji kontroler,
takze po pripojeni k PC se zda byt vse v poradku. Pri zapisu taky, ale
pri zpetnem cteni zjistite, ze treba 3/4 nahranych dat nejde precist,
neb skutecna kapacita je jen 25% deklarovane, takze se pri zapisu, drive
ulozena data prepisuji novejsimi.
Je jen otazkou casu, kdy metodu zdokonali tak, ze pri cteni
neexistujicich souboru, nebude generovana chyba, ale nejaky
preudonahodny obsah. Podvod pak bude mozne zjistit, jen bit to bit
porovnanim puvodnich a ulozenych dat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz