OT SSD disky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 2 16:16:13 CET 2015

Flash disk ne ale SSD disk. Je to v nazvu threadu.
Ano, aukce je adrenalin sam o sobe, tenhle prodejce mel 99,9?? hodnoceni.
Beztak to ukradl nekde ve firme, kde se to nejspis nakoupilo, pte zbyly
penize na konci roku. Soude dle dokladu k tomu. A pak to dal na e-bay. .-)
  Samozrejme jsem disky otestoval, chodi a zatim spokojenost.
Na E-bay se mi krome rubidioveho normalu nestalo, ze bych koupil sunt.
Narozdil od Aukra...