Kniha jizd - elektronicka

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Únor 2 10:11:51 CET 2015

Proc bych se mel zblaznit? Nechci ridit atomovou elektrarnu, ale jen
zaznamenavat GPS souradnice. Na to neni treba zadna super spickova technika.
Stacil cokoliv odlozene do supliku. Navic Garminy jsou hodne spolehlive a
jsou delane do tezkych podminek. S mobilem je to horsi, nektere se obcas
kousou a nevim co by udelal mraz.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 01, 2015 8:34 PM
Subject: Re: Kniha jizd - elektronicka

Člověče,

přečtěte si ještě jednou ty svoje požadavky. To má být vtip, zbláznil
jste se nebo co jiného?

GPS se záznamem, WiFi + PC program, to vše dlouhodobě spolehlivé v
drsných podmínkách (protože do auta a výstupem mají být podklady pro
účetnictví), tj. žádný no-name bazmek

sečteno, podtrženo, nedám za to víc než pětikilo...

WTF?

Nemám tuhle zkratku rád, ale jiná lepší mě momentálně nenapadá.

Jen pro ilustraci těch no-name:
http://www.dx.com/cs/c/car-accessories-799/vehicle-tracking-systems-717

--
Jirka