Kniha jizd - elektronicka

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Únor 1 20:34:53 CET 2015

Člověče,

přečtěte si ještě jednou ty svoje požadavky. To má být vtip, zbláznil
jste se nebo co jiného?

GPS se záznamem, WiFi + PC program, to vše dlouhodobě spolehlivé v
drsných podmínkách (protože do auta a výstupem mají být podklady pro
účetnictví), tj. žádný no-name bazmek

sečteno, podtrženo, nedám za to víc než pětikilo...

WTF?

Nemám tuhle zkratku rád, ale jiná lepší mě momentálně nenapadá.

Jen pro ilustraci těch no-name:
http://www.dx.com/cs/c/car-accessories-799/vehicle-tracking-systems-717

--
Jirka