Propojovaci krabice pro zasekani do panelu

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Neděle Únor 1 19:38:28 CET 2015

urcite bych zvazil i pouziti list okolo podlahy.
v novostavbe jsem je daval nakonec kvuli linu, ale je to podle me univerzalni reseni.
mam bile, rozebiraci + krabice na listu a hodne veci jsem dotahnul dodatecne.
vejde se do nich toho spousta. lista 2,5m cca 100kc + krabice 50kc.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Sunday, February 01, 2015 7:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: Propojovaci krabice pro zasekani do panelu

On Sun, 1 Feb 2015, Šerých Jakub wrote:

> Chystam se v panelakovem byte v ramci vetsi rekonstrukce na totalni
> vymenu hlinikovych rozvodu, ktere uz jsou misty skutecne v havarijnim
> stavu. Bohuzel nemame nahradni bydleni, takze se to bude muset delat
> za provozu.

Tak to bude chtit pevne nervy a silny vysavac.

> Myslel jsem si, ze budou existovat nejake rozumne krabice pro takove
> rozvody v jednotlivych mistnostech, mel jsem predstavu nejake
> inteligentnejsi nahrady klasickych venecku tak, aby tam bylo mozne
> zapojit vice okruhu. Byl jsem se proto podivat v K&V na sortiment, ale
> rekli mi, ze jedine co mohou nabidnout je klasicka (vetsi) krabicka s
> vickem a uvnitr to nasvorkovat wago svorkama.

Nic takoveho nebude male a nizke. V podstate popisujete rozvadec. Existuji i rozvodne krabice se svorkovnici :

   http://www.ielektra.cz/rozbocovaci-krabice-abox-025-25/d-78716/

ale zadna slava co se tyce mnozstvi polu.

> To opravdu neexistuje nejake "uhlednejsi" reseni? Chapu, že wago
> svorky asi funkcni budou, ale nejak se porad nechci smirit s
> predstavou prazdnych krabic se silnoproudymi "vrabcimi hnizdy". Mel
> jsem predstavu,

Drzel bych se wago svorek a pokud se vejdete do 2.5mm^2 tak bych lehce priplatil a sel do typu 222 .