Mala BGA , PCB a osazovani?

Čtvrtek Prosinec 31 14:52:29 CET 2015

Myslim, ze 0,4mm uz je bez sance naroutovat na bezne vyrobitelnou desku
bez ohledu na pocet vrstev.  Uz 0,65 co jsem delal, bylo na hranici
(motiv 0.15, vrtani 0.3=prokov 0.2) Dal se hodit aspon jeden spoj nebo
pruchod mezi kulicky. 0.4 uz se myslim dela se slepymi a jeste zalitymi
pruchody rozvedenymi v dalsich vrstvach, protoze mezi kulicky se nevejde
nic.