OT UZ zvlhcovac

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Prosinec 30 22:48:12 CET 2015

Neznám lepší místo pro pěstování orchidejí Phalaenopsisu než je severní okno. Ale bohužel přímo parapet.
Další možnost jsou květinové stojany s přisvícením. Pokud chcete pošlu inspiraci, ale až zítra, dneska by mě manželka vyhodila kdybych tam blejskal.
Orientačně přisvěcujeme 4-6hodin denně 2x56W lineár zářivky.
pg