OT UZ zvlhcovac

jurp jurp na volny.cz
Středa Prosinec 30 21:32:30 CET 2015

Nechci vas zrazovat, ale kdysi davno jsem provozoval nejaky ten rok
zvlcovac/filtr, kde mezi kladkami obihal napnuty "filcovy" pas ponoreny
do vodni lazne. A pres nej se ventilatorem foukal vzduch. Zvlhcovalo to
dobre, ale z te vody se velmi rychle stavalo "blato". Pozdeji nekde
vysly nejake srovnavaci testy ruznych zvlhcovacu, a u tech s
'vodni hladinou' tam byl i seznam "breberek", ktere objevili v te vode.

Ne nadarmo ve vsech klimatizacnich jednotkach se pro zvlhcovani pouziva
parni vyvijec, ktery je v tom smeru nejbezpecnejsi, ale energeticky
taky nejnarocnejsi.

JURP