OT UZ zvlhcovac

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Prosinec 30 19:39:16 CET 2015

Podla mna pokial v tomto pocasi otvarate na dlho okna, tak vam zvlhcovac nepomoze. Vonkajsich 99%RH vzduch pri 0°C bude mat po zohriati na 20°C len nejakych 20%RH. To zvlcovac asi nedobehne. Ja som koli zvlhcovaniu kupil nejaky a za cely den fukania zdvihlo RH o par %.

Dňa 30. decembra 2015 18:17:35 CET používateľ Admin HWnews <hwnews na cncnet.info> napísal: