Re: Vanocni gadgety - ST kit...

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Pondělí Prosinec 28 22:08:05 CET 2015

no prijde mi, ze asi cast te sFLASH modifikoval nejaky z tech dalsich examplu... zkousel jsem jich vic...

>Co sa tyka vyvojovych prostriedkov, na seminari bol pouzivany IAR,

jo na keil ani iar nemam...  omezene verze nechci, zato chci aby se eventuelne s vysledkem dalo "verejne pochlubit.."
jsou i pekne komercni veci na tu grafiku, ale 3-15kUSD ci kEUR je take mimo...
zajimal by me ten STemWin...

>No a potom je este aj ta nepopularna moznost zahodit tie klikoidne berlicky a programovat ako chlap... ;-)
u AVR jasne
jeste jsem to zkousel treba u ATSAM4L
ale u tohohle molochu? no nevim :-)

P.