Vanocni gadgety - ST kit...

Neděle Prosinec 27 16:21:56 CET 2015

Muzu Vam poslat muj projekt pro EmBitz, z ktereho pak muzete vychazet.
Ani EmBitz ale nema (aspon verze, co jsem zkousel) podporu pro M7
procesory, musel jsem pouzit OpenOCD ve specialni verzi, pak funguje
ladeni a vsechno, jen se musi extra spoustet.
Program bezi urcite z interni FLASH
SW4STM32 mi fungovalo bez problemu, CubeMX taky, je to oboje zprasene v
jave tak to chce silnejsi stroj, na ctyrjadrove I7 uz to bezi celkem
snesitelne ... Nicmene lepsi mi prijde ten EmBitz.