Literatura o DFM PCB

Jan Brož brozj na email.cz
Sobota Prosinec 26 22:09:13 CET 2015

Zdravím,

hledám nějaké zdroje o návrhových pravidlech pro vyrobitelnost DPSky (Design
for manufacturability). Na googlu jsem prolezl kde co, EEVblog mám
zkouknutý, spíš tedy sháním tipy na nějaké (nejlépe) knihy nebo články,
které se tomuto tématu věnují. Zatím jsem totiž nikde nenalezl nějaký
kompletní souhrn, všude se tomu věnují jen z určitého konce (někdo řeší
gerbery, jiní řeší chyby v motivu, jinde jsem nalezl doporučení pro etesty
DPSky apod.). Předesílám, že mi nejde o elektrická návrhová pravidla
(diferenciální páry, návrhy zemí atd.), ale jen o pravidla pro lepší
(hromadnou) vyrobitelnost, testovatelnost a spolehlivost.

Díky,
Jan Brož