projekcny ziarovkovy displaje

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Sobota Prosinec 26 15:48:23 CET 2015

Zdravim,

Před časem jsem zde dával k úvaze řešení, jak promítat obrazce na podlahu. Nakonec jsme to vyřešili těmito projektory: ‎http://www.google.cz/search?q=simba+projektor&hl=cs-CZ&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiL0bTq4PnJAhXG6RQKHcAeCa8QsAQICw#mhpiv=0

Zůstala z nich akorát část s optikou, která je nově vložena v hliníkovém pouzdře. V něm je také LED a film s obrazcem,  který má být  promitnut. Funguje to velmi dobře, zobrazení je pěkně ostré.

Nebyl by problém vzít víc takových projektorů, dát je za matnici a je hotovo. Výhodou je, že optika je jako celek a hotová.

S pozdravem Pavel Poucha
(Odesláno z mobilního telefonu)
  Původní zpráva
Od: balu
Odesláno: sobota, 26. prosince 2015 12:34
Komu: HW-news
Odpovědět: HW-news
Předmět: projekcny ziarovkovy displaje

tento typ displeja sa mi uz dlho velmi paci
http://www.decadecounter.com/vta/articleview.php?item=695

rozmyslam ako zlozite by bolo to doma vyrobit. Mame 3D tlaciarne,
namiesto ziarovky LEDka, sosovka...

Je moja predstava prilis naivna ked uvazujem, ze LEDka ma obycajny
rozbiehavy zvazok s bodovym zdrojom, takze by sa mal z neho dat urobit
rovnobezny zvazok pouzitim jednej spojky a umiestnenim do ohniska?

b.