OT Staticky zaznam DNS ve vlastni siti

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Sobota Prosinec 26 15:37:12 CET 2015

no, reseni je vice, zalezi do ceho se Vam chce stourat/menit nastaveni:

1) na urovni DNS - jak se jiz kolegove zminovali, rozjedete si domaci
DNS (treba bind)  ktere bude prekladat pozadavky z vasi site na
privatni IPv4 - HW - nevim, jakou mate intenzitu provozu, ale
Raspberry Pi by to mohlo zvladnout.

2) na sitove urovni - na hranicnim prvku vasi site si rozjedete dNAT
ktery bude prekladat verejnou IPv4 vasich stroju na jejich privatni
IPv4 - HW - asi bych se poohlednul po nejakem zakladnim Mikrotiku, tam
je takove nastaveni trivialni

3) pomoci IPv6 - vsem strojum priradite verejnou IPv6 a do DNS pridate
AAAA zaznamy. Pokud Vas provider neumi, tak napr SixxS vam prideli
IPv6 rozsah a tunel zdarma.. (v CZ myslím skrze Ignum) - HW - na
zakonceni tunelu od SIxxs raspberryPi staci.

Osobne mi nejcistejsi prijde reseni s IPv6, protoze vsechna ostatni
reseni jsou rovnak na ohybak - workaround na nedostatek IPv4.

--
JD

JD