Re: Prosím o pomoc s identifikáciou senzora teploty a vlhkosti

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Úterý Prosinec 22 09:34:35 CET 2015

Ak sa nedopátram typu senzora,ako poslednú moľnos» opravy skúsim tam
mohlo umrie» aj kvôli kurvitku. Potom výmena snímača nepomôľe.....

robo

Dňa 22. decembra 2015, 9:01, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: