Re: Prosím o pomoc s identifikáciou senzora teploty a vlhkosti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 22 09:01:43 CET 2015

Aj ked ta firma TFA je nemecka, ich vyrobky znutra nesu vsetky znamky
cinskosti. Sensirion by som v tom nehladal, ale tipujem ze sa nejakeho
povodneho zdroja nebude dat nejako lahko dopatrat.

Mozno bude jednoduchsie kupit cely novy modul; aj ked sa priamo TFA k
30.3187 uz nepriznava, kupit sa zda sa da napr.
http://www.conrad.sk/nahradny-pridavny-senzor-tfa-30-3187-it.k672551 , a
nie je vylucene, ze to bude fungovat aj s nejakym inym ich 868MHz
vonkajsim senzorom, treba najst obchod kde ich maju viac druhov (ja som
ich napriklad nedavno videl v prachobycajnom Datarte, a myslim ze sa mozu
dat najst aj v niektorych lepsie zasobenych domacich potrebach, maju v
tejto oblasti dost monopoloidne postavenie) a dovolia vyskusat.

wek