Vyrocna listovica, 2015 - zhrnutie

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Prosinec 22 00:55:10 CET 2015

Pekne zhrnutie.
Doplnil by som, ze multimeter ma len plosny spoj o velkosti
stvorcoveho palca, samotna krabicka je o nejaky ten milimeter vacsia.

Inak akcia bola ozaj super. Okrem rozbehaneho AVR bastlu pomocou
prislusenstva nahodne najdeneho v taskach zucastnenych sme rozbehali
wek-ov merac VF vykonu pomocou baterii z Frantovho robota a k nemu sme
pripojili Janov VF generator, popri tom sa kable a napatia
kontrolovali tym malym multimetrom. Ak by sme mali spajkovacku, zopar
0603 rezistorov a zajtra sobotu, myslim ze by bolo co robit az do
rana.

Dňa 22. decembra 2015, 0:36, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: