WIN10

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Prosinec 20 18:07:35 CET 2015

to je nejaky "prekombinovany". to ze notas  nevidi disk, atd .
zrovna s dell_em mam dobre zkusennosti, narozdil od lenovo/ibm ..
mozna na to pustit  nekoho, kdo se s tim popere, protoze to ma v popisu prace  ?
taky obcas volam kamarada, prave na sit a jine "drobnosti" a nutim mu penize, abych mohl zavolat priste :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of AZe
Sent: Sunday, December 20, 2015 6:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: WIN10

Ten Synology Assistant samozřejmě mám, je tam fůra nastavení, ale dosud vše fungovalo, jen ty W8.1 a W10 home jsou nějaké podělané.
Už mám ověřeno, že Win7 to bez problému řeší, takže je tam dám. Mám volný 500GB Seagate, ale ten Dell nevidí, zato vidí WD 500GB, ale ten je v malém Zotacu s WIN XP home (kde rovněž bez problémů funguje síť), takže právě běží HD Clone.
WD je o něco rychlejší než původní 1TB disk WD od Dellu, nicméně 500GB stačí.
aze