OT mala stojanova vrtacka

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 20 15:39:45 CET 2015

Děkuji všem za vyjádření. Takže když nějakou takovou někde uvodím, zkusím
podrobněji prozkoumat a příp. koupit. Když nebudu očekávat zázraky, můžu být
jen příjemně překvapen.

PH

----------------------------
From: Kručinský Ladislav
Mám ji už dlouho a jsem s ní spokojen. Nedělám na ni strojní věci, jsem
pouhý bastlíř a správce rodinného domku a pro tyto účely je to akorát. Těch
13mm do oceli to uvrtá - s mazáním.
Nemá to vůli na vřetenu - vrtám tím i 1mm otvory bez problému. Občas vadí
nízký zdvih. Pár věcí je holt laciných ale svoje si odpracovala. Vyhodil
jsem tu stupidní plexi ochranu vřetene, zalepil závity u ovládacích tyček
(pořád se povolovaly) a to bylo asi vše. Jinak já mámvřeteno na závit, na
Vaší fotce asi vidím kužel. Ten možná bude lepší.