Hádanka na sobotu :-)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Prosinec 20 15:18:52 CET 2015

Zdravim,
  ano, presne v tom to je. Tato komunikace (ci spise jen "broadcast") je jako
jedina mozna.
  Vsimnete si formulace v poslednim odstavci "... aby jich priste pri teto hre
prezil maximalni mozny pocet". Tedy radili se mimo hru, jeste nez obr priste
prisel. Pak uz se radit ani jinak signalizovat nez vyslovenim "Bila" nebo
"Cerna" nemohou.
  Pavel