Hádanka na sobotu :-)

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Neděle Prosinec 20 13:08:53 CET 2015

To je podle mě v rozporu s "ani jinak signalizovat".

Já bych to viděl takto: trpaslíci si dohodnou, jakou paritu budou
používat (mark/space asi ne :-). První vybraný si spočítá paritu
ostatních a tu řekne. Zbylí si spočítají paritu z oznámené parity
prvního a ostatních trpaslíků. Tuto paritu pak řeknou obrovi.

Celé je to praktická aplikace teorie, že paritní bit umožuje opravit
jeden datový bit.

L.