Minerální olej pro chlazení DC-DC regulátoru

René Kliment registrace na renekliment.cz
Sobota Prosinec 19 19:40:22 CET 2015

Ahoj.

Na napájeni 5V zařízení, které si vezme 1-2A používám DC-DC regulátor
LM2596 (na destičce s bižuterií za dolar z Aliexpressu), který je
zapojený do UPSky, která dává 12V. Dost to topí (samotný regulátor a
cívka) a cívka (myslím si) děsně piští.

Napadlo mě, že bych to mohl zkusit chladit minerálním olejem a když by
to bylo ponořené, tak by to pištění třeba trochu ustalo. Nicméně nemám
žádné zkušenosti s chlazením olejem, proto bych se rád zeptal, zda
nemáte nějaký link, kde v ČR koupit vhodný olej pro chlazení
elektroniky. Stačí mi opravdu maličko. Použít kvalitnější regulační
zařízení je také cesta a asi se jí vydám, ale chci zkusit prve toto :)

Děkuji, René Kliment.