bazar elektrosoučástek

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Prosinec 19 00:01:33 CET 2015

Jak jsem koupil tak dávám

modelový příklad

1ms 1A d2V = 1mF

menší proud = menší kapacita

10mA => 10uF x 24= 220uF - to není nereálné tam mít v keramice.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zapadlo" <zapik na email.cz>

Tak to bych chtěl vidět - a to jako z čeho?
Kde bere energii na nějaké vysílání?
Jsem si 100% jist, že žádná další baterie nebo kapacita se ve většině
mobilů nenachází a rozhodně ne taková aby udržela v provozu nějaké CPU a
vysílač. (pač se tam nemá kam vlézt, stačí si rozdělat nějaký smartfoun)

Zapik