Ruske MCU

Pátek Prosinec 18 21:44:30 CET 2015

Jako konstrukter bych fakt neveril ani omylem, ze takova bezne osazena
deska osazena velkoplosnymi cipy prezije zavrtani letadla do zeme...
Neverim jim, ani kdyz mi spadne ze stolu na zem.
Ocekaval bych, ze to bude cele nejak specialni, treba cipy primo na
pevnem substratu a celek nejak pruzne ulozeny,  kdyz z toho vysypou ty
cipy, tak je nakontaktujou a prectou. Ale spis bych rekl,ze to bylo
jenom divadlo s predem danym vysledkem, ze se nic neda zjistit...