Ruske MCU

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Prosinec 18 21:17:21 CET 2015

 18.12.2015, 21:11:55

No ja nevim, ale pripada mi, ze kdyby to cele bylo natvrdo zalite v
nejakem epoxidu, tak staci drobna zavada typu prasklej R, porusenej
spoj a pod. a maji kostku mrtve hmoty, kterou muzou tak akorat hodit z
okna.
Kdezto, v tomto provedeni, muzou skusit cist primo pametovej IC, v
krajnim pripade treba i jen holej chip a pokud maji data velkou
redundanci, treba staci precist 1 IC ze 4.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz