Ruske MCU

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 18 20:56:17 CET 2015

Zjevně nevydržely. Takže máte nějaký relevantní výsledek srovnávacího
testu nebo je to jen výstřel naslepo ? To co tvrdíte zní sice logicky,
ale dovolím si o tom pochybovat. Setrvačné síly budou samosebou při
zalití větší, protože bude větší i hmotnost, ale zase se ta síla daleko
lépe rozloží, takže by to snad mohlo vydržet víc ne ?

Mrazík