Zacatecnicke dotazy v C

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 18 11:16:32 CET 2015

Samosebou to jde udělat (ten příměr s prděním v divadle je trefný), chce
to trochu praxe a složitější projekt, pak pochopíte, že to tak není
úplně dobře. Podnětný je ten wekův odkaz na moduly.
V C++ to jde ještě o něco dál, používají se třeba techniky typu kočka
šklíba (ukrytí implementace) v knihovních modulech ale to už sem asi
nepatří. To jen aby vás nepřekvapilo, že je něco napsáno divně. Může to
mít svůj důvod, který na první pohled nevidíte.

Mrazík